pátek 4. července 2014

ZOO



Tak jsem tady opět s novým článkem. Tentokrát ale s fotkami ze ZOO, kde jsme byli se školou. Jelikož jsme měli volný rozchod tak jsme s Niki fotili. Doufám, že se Vám fotky budou líbit, mě osobně se nejvíc líbí fotka kozy. :D O prázdninách snad bude fotek víc. I když mám brigádu se snad najde nějaký čas na focení s holkami. 

Ráda bych se zeptala Vás jestli náhodou nevíte, kde se dá sehnat sketchbook. Mám teď plno nových fotek a tak si chci udělat nějaké album. 








Momentálně je Niki ve Francii, tak počítám s tím, že bude nějaký random článek fotek z Francie. Dále jsou v plánu focení s kamarády a určitě se chceme s Niki opět sejít na nějaké větší focení. Tentokrát pro změnu u mě, kde máme plno ještě neobjevených míst na focení. 

Enjoy it!



1 komentář: