úterý 6. května 2014

Garden

Jelikož máme ředitelské volno a já jsem po dlouhé době zatoužila po focení něčeho jiného než portrétů, tak jsem dnes vzala sebou foťák na zahradu. Není to ani tak dávno, co jsme si pořídili dvě koťátka, takže i těch tu bude dost. :)



Focení dvouměsíčních koťat je fakt za trest - teda jen když očekáváte nějaké extra povedené fotky. Naivně jsem v ně doufala.. no, nakonec jsem se musela smířit s tím, že z koček žádné modelky nebudou a že za mnohem větší zábavu považují neustálé atakování mé osoby a mého objektivu. :D
Převážná většina fotek má špatnou kompozici, špatné zaostření.. něco jsem z toho vytáhla a považuji to spíše za 'momentky'. :D :)
Po nějaké době jsem to s nimi vzdala a šla jsem si fotit nějaké detaily. :)













Jinak, já i Suzi jsme momentálně trochu 'out of stock'.
Je tedy dost možné, že teď bude málo příspěvků. :/
Obě máme celkem dost plánů, hlavně společných, ale jak už se zmiňovala Suzi, většinou to zase rušíme kvůli počasí. :) Tak snad se nám co nejdřív poštěstí! 




Žádné komentáře:

Okomentovat