sobota 10. května 2014

Before and After

Jak moc je podle Vás důležitá úprava fotek?
Podle mého, samotné pořízení fotografie je pouhých 50%, zbytek už je úprava.
Souhlasíte?
:)


Úprava často dokáže hodně pozměnit náladu fotky. Já se snažím nikdy nezanedbávat editování, dávám si na tom záležet a často se snažím i o velké změny. Několik takových úprav jsem si připravila pro tento post.

Na tento nápad, udělat pár before/after photoshop, mě přivedl fakt, že nemám dostatek fotek a tudíž jsem přemýšlela, čím to nahradit, aby to tady moc nestálo. :)
Až na poslední fotku, jsou tu všechny prvně. 

Protože se mi Adky úsměv na originální fotce nehodil do té atmosféry, nahradila jsem celý obličej.




Jak se Vám líbí upravené verze?
Chcete abych v tom pokračovala a za čas zas nějaký before/after post přidala? :)


2 komentáře:

  1. wow prekrasne fotky!

    Ak sa rada staráš o vlásky pozývam na giveaway o vlasový balíček tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Photoshop je potřeba, pokud nejde o reportážní fotku, tak to prostě chce poladit k dokonalosti!

    OdpovědětVymazat