čtvrtek 20. března 2014

Random photos by S.


Jak už Vám naznačila Niki ve svém posledním článku, tak i já mám pro Vás ukázku mojí tvorby.
Předem musím říct, že vím o tom, že Niki je na vyšším levelu focení, ale i tak doufám, že alespoň některé fotky vás zaujmou :)
      




K fotografování se nevěnuji nějak moc dlouho a s detaily se pořád seznamuji. Nemám úplně určené, co fotím radši, ale přesto mě spíš zajímají věci úplně běžné, které se dají zachytit neobyčejně. Například architektura, rostliny, běžný život v ulicích, momentky apod. 




Tuto fotku mám opravdu moc ráda. Má své kouzlo, které možná vidím jenom já. :)

Nikdy není na škodu trochu toho detailu. 







                                      


                                      

Fotografie dětí jsou krásné i bez menších úprav. :) miluji fotografie dětí.

                                     

Asi můj nejoblíbenější portrét.



Pár fotografií na konec, které sami díky své tématice mají velikou hloubku. 





To je z mé ukázky fotek asi vše. Snad se Vám alespoň některé líbili. Do budoucna se máte určitě na co těšit. Například ode mě Vás čeká random z Anglie nebo fotky z našeho plánovaného focení, které se snad v nejbližší době uskuteční. :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat