sobota 7. června 2014

Suzi by Niki

Dnes pro Vás konečně mám třetí článek z našeho společného focení.


Podle názvu jste si jistě vyvodili, o jaké fotky se jedná. A jestli jste ještě neviděli předchozí posty, tak to určitě nezapomeňte napravit!

Abych Vám to ulehčila, dám Vám sem odkaz:))
Společné fotky s dýmovnicemi najdete zde a post Niki by Suzi zde :)

Mám z fotek velkou radost. Hlavně z té titulní, to je moje srdcovka! ♥
Musím pochválit Suzi za její odvahu lehnout si do promáčeného mechu mezi stromky plnými pavučin (fuj). :D Mám ráda, když je někdo ochotný kvůli fotkám, které se také nemusí vůbec povést, podstoupit něco hrozného. Když jsem ale chtěla vylézt na střechu jedné budovy, už se jí do toho nechtělo. :D 
No, nevadí, ty fotky by stejně asi nebyly moc použitelné, protože sluníčko svítilo a to by pak dělalo ostré stíny v obličeji. Tak snad příště. :))













Jaká fotka se Vám líbí nejvíc?
Budeme rády za každý komentář. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat