čtvrtek 29. května 2014

Random


Tentokrát mám pro Vás jen takový random článek s fotkami co se mi objevili v ipadu, mobilu a tak různě. A jelikož mi teď překazili plány s focením počasí, tak je správný čas na random fotky. 


Trochu jsem fotila. a taky trochu hledala inspirace na Tumblr.com


Taky jsem se trochu učila a hledala nové trendy na léto. I fotograf musí být trochu stylový. :D


Učila jsem se s funkcí M. Která je mi doteď ještě tak trochu cizí. Za A se asi nedostanu. Jo není nad trpělivé sezení 2 hodiny u foťáku a návodu a hledat jak se na mém foťáku přepíná z clony na čas. Ale nebojte už se blížím ke konci.



Na chvilku jsem vyměnila svůj objektiv za objektiv Niki. A seznamovala se s jeho vymakaností :D


Oprašovala a hledala nejlevnější alternativu polaroid snímků. Zdá se, že jediná možnost je ebay. 

To je pro dnešek vše. Jednou za čas sem budeme přidávat takové random články. Přece jen nežijeme pouhým focením a upravováním. 

Enjoy it!


Žádné komentáře:

Okomentovat