pondělí 19. května 2014

Green

Zelená je krásná. Zelená je uklidňující. Zelená je barva přírody.
♥♥

Já jsem se dneska měla báječně. Krásně jsem si utřídila myšlenky, naladila jsem je pozitivním směrem, užívala jsem si všech úžasných maličkostí kolem sebe.. a to jen obyčejným únikem do přírody.

Vlastně mi ani nevadilo, že jsem si musela přivstat. Ale uznejte, připravit se o probouzející se přírodu, doplněnou o tajemný opar, kterému na jeho tajuplnosti ještě přidává právě vycházející slunce, by byl hřích. Já vím, že mnohým z Vás tohle asi nic neříká. Možná si řeknete, že jsem pěkně šiblá, když vstávám v děsivých ranních hodinách jen kvůli tomuhle. Ale já věřím, že kdybyste to viděli na vlastní oči, tak jste z toho okouzleni stejně tak jako já. ♥

Původně jsem ani neměla v plánu napsat článek. Ale pak jsem si prohlédla všechny fotografie.
Nějakým způsobem mě zklidnily.. že by to bylo tou zelenou, která dominantně převládá na všech snímcích?
Nevím, možná.. třeba na Vás budou působit úplně jiným dojmem.. who knows?









Jak na Vás působí tahle fotografie? Zaujala Vás? Hrozně by mě to zajímalo.. nevím proč. 
P.S.: Všem vřele doporučuji udělat si někdy 'relax day', jít někam do přírody a plně si užívat, že jste součástí něčeho tak krásného a pozitivního.
Je to senza pocit. ♥


2 komentáře:

  1. Krásne fotografie :O Ja tak veľmi chcem zrkadlovku, fňuk :(

    Okrem toho som napísala článok :) → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2014/05/akne.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Jak za tenhle milý komentář, tak za článek ^.^

      Vymazat