neděle 27. dubna 2014

Sin ideas

Když mi dneska Adka napsala, že chce nějaký depresivnější fotky, tak jsem z toho byla celkem rozpačitá.. no, i při focení nepřicházely žádné nápady.




Opravdu jsem s tím nebyla zas nějak spokojená, ale potom jsem se vrhla na úpravu a moje pocity se celkem zlepšily. :D
Posuďte sami! :)













Ještě Vám můžu prozradit, že s Adél už se domlouváme na dalším focení a pokud fotky vyjdou podle mých představ, tak by to mohlo být celkem zajímavé. :)


5 komentářů:

  1. U té 5. fotky mi celkem vadí ta tráva ,která překrývá obličej.Jinak skvělé fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, asi by to bylo lepší, ale mně tam zas tolik nepřekáží:) Přeci jenom tahle fotka neměla být zrovna zaměřená na obličej:)
      Ale děkuji za názor!:)

      Vymazat
  2. Depresívne ale krásne a vel'mi zaujímavé. Super blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. krasné fotky.. třeba ta pátá od spoda :)

    OdpovědětVymazat