sobota 19. dubna 2014

England - trip (Part 2.)

Slibovaný článek z Londýna. Mé asi nejoblíbenější evropské město. Kdokoliv by mi nabídl se přestěhovat, tak mám sbaleno do 10 minut. :)




Pro začátek asi takový ty klasický památky Londýna. V Londýně jsme tentokrát byli pouze jeden den, ale to nejhlavnější jsme viděli. 















Dále náš miláček Robin. :) Jde o nádherného a krásně zpívajícího pouličního zpěváka. 



Poprvé jsem byla v britském muzeu. Osobně mě tyto věci moc neberou a navíc na to nebyl dostatek času. Ovšem pro lidi, kteří se o tyto věci zajímají můžu jen a jen doporučit. :)








Nakonec Covent garden, kde jako obvykle bylo plno zajímavých talentů, které mám bohužel spíše natočené než vyfocené. 





To je z Londýna asi vše. Samozřejmě fotek mám více ale vybrala jsem takové ty nejzákladnější a nejlepší fotografie. Do budoucna mám stále plno plánů. Jen se musí všechny zorganizovat. Snad brzy vše bude dokončeno. 


1 komentář: