sobota 12. dubna 2014

England - trip (Part 1.)

Dnes mám pro Vás článek s fotkami z Anglie. Jelikož mám fotek opravdu hodně tak jsem to rozdělila na 3 části - Devon, London, Eden project (detaily krásných květin).




Téměř celý zájezd jsme byli ve městě Torquay na jihu Anglie. Je to opravdu krásné přístavní město. 





Zmíněný Eden project, o kterém bude samostatný článek. Důvod je takový, že z Eden projectu mám strašně moc fotek a zaslouží si samostatný článek. 




Další město, které jsem navštívila se jmenuje Brixham. Je to také velice krásné město, ve kterém si můžete pochutnat snad na těch nejlepších Fish and Chips. Můžu jen doporučit! :) 






Ještě trocha detailu z katedrály v Exeteru. 







Nakonec akvárium. Je to nejhezčí akvárium, kde jsem já kdy byla. I když jsme před tím zmokli jako slepice, tak akvárium za to opravdu stálo. 









Tak a jako další článek bude Londýn, o kterým je prostě potřeba udělat samostatný článek. Dále jsme s Niki objevili opravdu krásný místo, kde budou určitě nádherné fotky. V nejbližší době snad i vyjde konečně focení s dýmovnicemi. Jestli i vy máte nějakou inspiraci nápad pro nás, tak piště do komentářů.


Žádné komentáře:

Okomentovat